PACHETE & COSTURI

Ne mândrim că oferim soluții de marketing digital convingătoare. Soluțiile și experiențele noastre câștigătoare ajută mulți dintre clienții noștri să interacționeze și să se angajeze cu clienții lor în cel mai bun mod posibil.

START-UP BUSINESS

€225

Ideal pentru Bloggers/ Vloggers / Start-Ups / Firme mici cu buget limitat.

Setup cont Google Ads

< 3 Campanii.

Campanii Search/DSA + Shopping       

< 3 Campanii.

Campanie Display

Primul set de bannere pentru o listă este gratuit.

Remarketing Display, RLSA                    

< 2 audiențe de retargeting. Primul set de bannere pentru o listă este gratuit. 

Remarketing Dinamic
Configurare G. Analytics + G. Merchant Center + set-up goal-uri/conversii
Consultanță saptămânală mail / telefon / whatsapp

GROWING BUSINESS

€525

Ideal pentru Ecommerce / Start-Ups /

200 - >2000 Produse.

Setup cont Google Ads                

< 6 Campanii.

Campanii Search/DSA + Shopping       

< 6 Campanii.

Campanie Display          

Primul set de bannere pentru o listă este gratuit.

Remarketing Display, RLSA                    

< 5 audiențe de retargeting. Primul set de bannere pentru o listă este gratuit.

Remarketing Dinamic      
Configurare G. Analytics + G. Merchant Center + set-up goal-uri/conversii
Google Search Console
Consultanță saptămânală mail / telefon / whatsapp

ENTERPRISE

€900

Ideal pentru companii mari cu scopul de a ajunge la audiențe masive.

Setup cont Google Ads                        

< 25 Campanii.

Campanii Search/DSA + Shopping       

< 15 Campanii.

Campanie Display                

Primul set de bannere pentru o listă este gratuit.

Remarketing Display, RLSA                    

< 5 audiențe de retargeting. Primul set de bannere pentru o listă este gratuit.

Remarketing Dinamic           
Configurare G. Analytics + G. Merchant Center + set-up goal-uri/conversii
Google Search Console   
SEO OnPage 
Consultanță saptămânală mail / telefon / whatsapp
GRAPHIC DESIGNER

Recuperează-ți investiția și crește considerabil numărul de vânzări cu ajutorul campaniilor realizate pe toate platformele Google!

Întrebări Frecvente

Este necesară prezentarea motorului de căutare?

Răspunsul simplu este nu, nu este necesară trimiterea unui motor de căutare. Majoritatea motoarelor de căutare, în special Google, crawlează și indexează paginile urmând link-uri. Conform acestei logici, o singură legătură de intrare din orice pagină indexată anterior va identifica pagina dvs. către motor.

Care este afacerea cu trimiterile de căutare plătite?

Multe companii SEO oferă trimiteri de căutare plătite, dar atenție: nu costă un ban să fie indexat de motoarele de căutare majore. Și nici nu ar trebui să vă coste nimic. De fapt, nici nu trebuie să vă trimiteți site-ul către motoarele de căutare.

Poate Orice legătură de intrare să-mi rănească clasamentul?

Răspunsul este clar și simplu: Nu, legăturile de intrare nu vă pot afecta rangul de căutare. Dacă intrarea ar răni rangul dvs., concurenții dvs. s-ar conecta continuu la site-ul dvs. din fermele de legături. Un astfel de scenariu este în afara controlului tău. Din acest motiv, Google nu poate penaliza site-ul dvs. pentru nicio legătură de intrare.

Blogurile sunt bune pentru SEO?

Dacă blogurile sunt bune în scopuri SEO este de fapt irelevant - conținutul este esențial. Blogurile sunt doar platforme de publicare. Acestea fiind spuse, capacitatea de a produce conținut de înaltă calitate în mod continuu poate fi mult mai ușoară folosind software-ul blogului - în special pentru utilizatorii non-tehnici.

Cum pot face site-ul meu mai friendly pentru Google?

Cel mai bun mod de a face site-ul dvs. mai fiendly pentru Google este adesea să adăugați pur și simplu mai mult text. Conținutul trebuie să adauge valoare și să fie pe subiect, dar adăugarea va crea un nou set de cuvinte cheie și expresii pentru ca Google să optimizeze.

Mai mult despre SEO:

Conectarea la intrare este foarte importantă. De fapt, achiziționarea de back-link-uri poate fi cel mai important lucru în SEO. Cu toate acestea, proprietarul unui site web nu ar trebui să „cerceteze” sau „să vâneze” pentru link-uri. Dacă conținutul prezentat este relevant, util și / sau important, există o tendință firească în rândul utilizatorilor de web de a împărtăși informații.