Analiză & auditul prezenței online a companiei
-
1
Strategia de performanță continuă
Informațiile prezentate în rapoartele noastre vă oferă o transparență completă și, ulterior, vă pot îmbunătăți strategia de optimizare a performanței.
-
2
Design-uri care optimizează comportamentul
Suntem capabili să planificăm eficient proiecte în timp ce optimizăm comportamentul prin tehnologia întreprinderii. Toate sunt adaptate pentru a fi cât mai eficiente posibil pentru a satisface nevoile de afaceri și obiectivele comerciale ale fiecăruia dintre clienții noștri.
-
3
1. Audit cuprinzător al site-ului
Evaluați structura site-ului, navigarea, calitatea conținutului, experiența utilizatorului și aspectele tehnice (de exemplu, viteza paginii, capacitatea de răspuns pe mobil).
-
4
Evaluare SEO
Examinați optimizarea cuvintelor cheie, elementele SEO pe pagină, metaetichete, profilul backlink și vizibilitatea generală a motorului de căutare.
-
5
Evaluarea prezenței în rețelele sociale
evaluați nivelurile de implicare, relevanța conținutului, coerența între platforme și eficacitatea eforturilor de marketing pe rețelele sociale.
-
6
Analiza performanței marketingului digital
Analizați indicatorii cheie de performanță (KPI), cum ar fi ratele de conversie, ratele de clic și rentabilitatea investiției (ROI). Identificați strategiile de succes și zonele de îmbunătățire.