Optimizare Rata de Conversie

Urmărim indicatorii de performanță KPI (Key Performance Indicators)
pentru a transforma vizitatorii site-ului în clienți care cumpără regulat

Împuternicirea succesului prin soluții de comunicare strategică

O comunicare clară și eficientă crește considerabil vânzarea, gradul de loialitate al clienților și valoarea afacerii pe piață. Prin serviciile pe care ți le oferim te ajutăm să găsești publicul care are nevoie de serviciile tale și îi ajutăm pe cei care caută rezolvare pentru o problemă să găsească soluțiile oferite de tine.

Strategii de proiect personalizate pentru rate de conversie maxime

Pentru fiecare proiect în parte, echipa noastră de specialiști face un research amănunțit și identifică nișele cu cel mai mare potențial de cumpărare. Strategia pe care ți-o propunem este personalizată în funcție de obiectivele afacerii tale și de nevoile pe care le ai. Indicatorii de performanță KPI (Key Performance Indicators) pe care îi urmărim ne ajută să îți oferim cea mai bună soluție pentru a obține rata de conversie pe care ți-o dorești.

Te ajutăm să obții un ROI (Return Of Investment) mai mare prin creșterea numărului de cumpărători din rândul celor care îți vizitează site-ul.

Pentru că scopul final este vânzarea, simplele vizite pe site nu sunt suficiente. Echipa noastră de specialiști urmărește metrici și folosește strategii avansate de Split Testing pentru a crește rata de conversie a site-ului și pentru a aduce pe pagina ta de vânzare clienți cu potențial mare de cumpărare. Datele despre clienți pe care ți le furnizăm în rapoartele de performanță te vor ajuta să îți eficientizezi afacerea și să obții un profit mai mare fără să crești investiția.

Conversion rate

Te ajutăm să îți dezvolți afacerea și să îți crești ROI-ului (Return Of Investment) prin optimizarea constantă a rezultatelor pe care reclamele tale le aduc (ROAS – Return On Advertising Spend)!

Excelență în afaceri bazată pe date

Folosind cele mai avansate tool-uri din domeniu și urmărind metrici avansați te ajutăm să iei cele mai bune decizii pentru business-ul tău. Metodele de testare și datele colectate din interacțiunea cu utilizatorii ne ajută să punem bazele unei strategii de lungă durată care are ca scop creșterea performanțelor site-ului tău și creșterea profitului.

Testare de precizie și strategii țintite

Folosim metode avansate de testare a interacțiunii clienților cu site-ul, care ne permit ulterior să alegem varianta care are rata de conversie cea mai mare. Audiența este împărțită în mai multe segmente, iar fiecare segment se folosește o strategie diferită cu scopul de a determina care sunt preferințele clienților pentru a le putea replica.

Optimizarea strategică a investițiilor

Scopul nostru este să optimizăm fiecare investiție pe care o faci în așa fel încât să îți aducă maximul de profit posibil. Fiecare campanie este atent monitorizată și pe baza rapoartelor generate putem să îți oferim rezultate mai bune cu aceeași investiție sau chiar o investiție mai mică.

0 %

Campanii analizate

0 %

Campanii - Research

0 %

Auditul conținutului

0 %

Auditul clientulu