Analiză & auditul prezenței online a companiei

O strategie digitală de succes se bazează pe o configurare corectă a analizei site-ului și a companiei dvs.

  • 1
    Strategia de performanță continuă

    Informațiile prezentate în rapoartele noastre vă oferă o transparență completă și, ulterior, vă pot îmbunătăți strategia de optimizare a performanței.

  • 2
    Design-uri care optimizează comportamentul

    Suntem capabili să planificăm eficient proiecte în timp ce optimizăm comportamentul prin tehnologia întreprinderii. Toate sunt adaptate pentru a fi cât mai eficiente posibil pentru a satisface nevoile de afaceri și obiectivele comerciale ale fiecăruia dintre clienții noștri.

  • 3
    1. Audit cuprinzător al site-ului

    Evaluați structura site-ului, navigarea, calitatea conținutului, experiența utilizatorului și aspectele tehnice (de exemplu, viteza paginii, capacitatea de răspuns pe mobil).

  • 4
    Evaluare SEO

    Examinați optimizarea cuvintelor cheie, elementele SEO pe pagină, metaetichete, profilul backlink și vizibilitatea generală a motorului de căutare.

  • 5
    Evaluarea prezenței în rețelele sociale

    evaluați nivelurile de implicare, relevanța conținutului, coerența între platforme și eficacitatea eforturilor de marketing pe rețelele sociale.

  • 6
    Analiza performanței marketingului digital

    Analizați indicatorii cheie de performanță (KPI), cum ar fi ratele de conversie, ratele de clic și rentabilitatea investiției (ROI). Identificați strategiile de succes și zonele de îmbunătățire.

Analiza completă a companiei

O analiză și audit complet al companiei include cercetarea site-ului și a campaniei dvs. pentru a obține o înțelegere clară a industriei dvs. De asemenea, vă determină poziția actuală pe piață față de principalii concurenți.

Stabilirea obiectivelor strategice și analiza aprofundată

Colaborăm îndeaproape cu clienții noștri atunci când stabilim obiective și obiective pentru activitatea lor online. Echipa noastră de experți folosește o gamă largă de instrumente, resurse și tehnici testate în industrie pentru o analiză exactă a afacerii dvs., a clienților și a concurenței. La sfârșitul analizei și auditului nostru, prezentăm un raport cuprinzător cu privire la constatările noastre, care include recomandări clare și în cunoștință de cauză cu privire la următorii pași de parcurs.

0

Companiile analizate

0

Analiza pieței

0

Auditul conținutului

0

Auditul clientului

0

Event tracking

0

In-page analytics

Soluții de analiză cuprinzătoare

Oferim analize în timp real, analize în pagină, analize de piață, audit de conținut, audit al concurenților, audit al clienților și analiză a influențatorilor. De asemenea, creăm „personas”, care este un mod eficient de a înțelege nevoile utilizatorilor dvs., acordând în același timp prioritate caracteristicilor și funcționalității strategiei dvs. personalizate pentru succes. Unele dintre caracteristicile utile din cadrul programului nostru de analiză includ: filtre personalizate, sarcini automate, urmărirea evenimentelor, vizualizarea pâlniei, conversii asistate, fluxul vizitatorilor, căi ale obiectivelor inversate, precum și multe alte servicii, în funcție de cerințele companiei dvs.

Oferim testare riguroasă pe toate tipurile majore de dispozitive, precum și pe browsere și sisteme de operare, înainte de a lansa noul site web și de a lansa proiectul. Testarea se face atât ca utilizator, cât și ca administrator, pentru a vă asigura că site-ul dvs. este modern și receptiv.